Tuesday 23 August 2011

Kasih Alia: Tampilkan Kemelut Tragedi, Dendam, Cinta


Drama ni yg aku addicted since cite ni start ditayang. Pukul 7 ptg je aku dah bertenggek x sabar nk tgk sampai berbuka pun depan tv. Sebelum pukul 7 aku mesti duk usha2 jam walaupun lg 5 minit cite nk start terase lame gile.Arrghh!. kemain lg aku..hahaha.serius dow sebelum ni aku x layan drama2 petang pagi atau malam yang mostly makcik2 selalu layan. tapi bile dah tengok cite ni rase nk tengok hari2 plak. cite ni antara drama yg berjaya memikat hati aku untuk tunggu dan lihat ape akan jadi dalam next episode. even jalan cite die x la segempak mane dan aku x la minat mane pn heroin die, pelakon2 yg x berape jadi 'lakonan' bile scene yg serius mcm nk gado leh buat aku tergelak sorang2.ha ha ha..Sheila Rusly memang terbaek jadi mak tiri yg jahat garang n talam 2 muka.hehehe.. Still ada isi2 tersirat.yg mana baik jadikan teladan yg buruk x elok busuk masam kita buang jejauh..x sabar tunggu ending drama ni. kbai  -__-

No comments:

Post a Comment

Popular Posts