Wednesday 14 September 2011

Stalker

Kau da kenape? makin teruk perangai, bile aku x layan mesej or call kau.perlu ke follow aku mana je aku pegi.balik keje ada je benda depan gate aku konon hadiah kau cakap. wtff?aku kenal rapat ke ngan kau nak bagi2 hadiah. meremang bulu aku rasa semacam je bile pegang benda kau bagi.sial kau ade pkai bomoh ke. memang aku x akan buka or terima pape kau bagi.u freaking me out.shit! makcik sebelah baru cite kt aku pagi tadi, selalu die nampak perempuan naek toyota hitam benti depan umah aku.aku tau tu kau. Next time makcik, tolong amik no keta tu ye. ape yg kau obsess sgt tah. nak aku report polis tunggu depan umah tangkap kau.sampai umah aku pun kau berani datang.bila aku ada kau x datang plak.bile kau datang tengok sume 'hadiah' depan gate esok paham2 la sial.fcuk u stalker!

2 comments:

Popular Posts