Sunday 4 September 2011

Kereta sekarang dan akan datang!

Salam! Aku bujang lagi so keta yg aku pakai sekarang ni pun compact n kecik je.dok bajet2 sebelum kawen nak ler beli keta besa macam keta idaman aku range rover evoque.aku memang minat, dah' in love' pun dgn range rover sebab ade style, tahan lasak, sporty n best.satu je kekurangan, MAHAL dow!hahaha..tapi x pe aku dah suka aku mesti nak jugak so kena la simpan duit. bukan simpan untuk keta je untuk kawen tu yg penting.hehe. so, nanti boleh la bawak family aku,gf  ronda2 naik range rover(berangan jap..haha.).harap2 sebelum kawen dapat la cekau duit nak beli keta mahal ni.bukan tamak tapi menaik taraf je.hehehe.. dari suzuki swift ke range rover evoque! Gambate!

Sekarang....


Akan datang..!





RM 300K - 400K?


STYLE!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts