Sunday 4 September 2011

Sebelum! Semasa! Selepas! Sekarang!

Salam Aidifitri! sejak 2 menjak ni sakan beraya x hingat nak update blog.hahaha..ape taknye asyik berjalan je ke rumah sedare mare n keje makan! makan! n makan! kat mana ade makanan kat situ la ade aku raksasa makanan yg x penah nak gemok.hahaha. tapi bile dah 4, 5 hari raya dah tak syok bile satu family aku terkena demam batuk n flu bagai.sume dah sok sek sok sek je nak buat rombongan ke umah gf aku pun x jadi.huhuhu..sedey.so, ktorang duk umah je pakat berkelubung, makan pun order delivery je.hehehe

Ok, aku nk cite ape yg jadi sebelum semasa n selepas raya.haha.. yg ni (bukan gambar sebenar) sebelum raya tengah bulan posa hasil dari exercise setiap hari.

konon konon nak maintain camni je

Semasa raya plak......................

Errkk? bile dah makan macam2 perot memboncit
Selepas hari ketiga raya.................demam rindu gedik2.bile x jadi nak g braya umah gf aku.die n family g singapore plak.hurm..rindu sampai demam.teruk dah ni.

demam, seseme n muntah2 yg gile teruk  -..-
Sekarang, ade lagi saki baki demam.urgh, aku x suke sakit.esok dah masuk keje so petang ni tpaksa balik  perak.yang penting minggu depan nak jumpa my lovely gf sebelum die naek sem. Wee!!
-..-

No comments:

Post a Comment

Popular Posts